Edyta Ziemińska-Dąbrowska- właściciel firmy SOYER,
Psycholog-diagnosta dziecięcy. Absolwentka Psychologi Klinicznej w Szkole Wyższej Psychologii Klinicznej w Warszawie. Ukończyła studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim "Diagnoza kliniczna dziecka i jego rodziny". Posiada pełne uprawnienia do diagnozy psychologicznej i wydawania orzeczeń.
Pracuje w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej - członek zespołu orzekającego dla dzieci z autyzmem i ZA.
Ukończyła pełny kurs Integracji sensorycznej wg AYRES przez Stowarzyszenie GSIO we współpracy z Ayres Sensory Integration z USA - CLASI.
W 2014r. wprowadziła po raz pierwszy do Polski - Międzynarodowy kurs Integracji sensorycznej wg Ayres prowadzony przez Stowarzyszenie GSIO we współpracy z Ayres Sensory Integration z USA - CLASI (wykładowcy - Zoe Mailloux OTD, OTR/L, FAOTA, Susanne Smith Roley OTD, OTR/L, FAOTA, Erna Blanche PhD, OTR/L, FAOTA., Elisabeth Soechting).
W 2018r. wprowadziła po raz pierwszy do Polski metodę DIR Floortime - wykładowca Judith Abelenda.
Wykształcenie:
KURSY I SZKOLENIA
Od 2021- nadal Klub Diagnosty Uniwersytetu Warszawskiego - dr.n.med. Izabela Chojnicka - Profesjonalne kodowanie w ADOS-22022 - Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych w Gdańsk
Stanford-Binet 5 - Podstawowa i zaawansowana interpretacja wyników
2022 - Pracownia Testów Psychologicznych PTP w Warszawie
Poszerzona analiza i interpretacja Skali Inteligencji Wechslera dla Dzieci WISC?-V
2021 - Pracownia Testów Psychologicznych PTP w Warszawie
WISC-V - Skala Inteligencji Wechslera dla Dzieci
2021 - Pracownia Testów Psychologicznych PTP w Warszawie
DSR Plus - Nowy system obliczania i interpretowania wyników zmodyfikowanej wersji Dziecięcej Skali Rozwojowej DSR Plus
2021 - EduProf - prof. dr hab. Ewa Pisula - PEP-3-PL - Profil Psychoedukacyjny, wydanie 3
2021 - KOMLOGO - KORP – Karty Skali Oceny Rozwoju Psychoruchowego
2021 - Pracownia Testów Psychologicznych PTP w Warszawie
IDS-2 - Stosowanie i interpretacja Skal Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci2021 - Pracownia Testów Psychologicznych PTP w Warszawie
IDS-P - Stosowanie i interpretacja Skal Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci w Wieku Przedszkolnym2020 - Pracownia Testów Psychologicznych PTP w Warszawie
Stosowanie i interpretacja Międzynarodowej Wykonaniowej - Skala Leiter -3
2019 - ADOS-2 w diagnostyce klinicznej – dr.n.med. Izabela Chojnicka
2019 - Pracownia Testów Psychologicznych PTP w Warszawie
CDI 2 – Ocena symptomów depresji dzieci i młodzieży2019 - Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych w Gdańsku
PU1 – Bateria diagnozy funkcji poznawczych
2018 - Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych w Gdańsku
Metoda Feuersteina – Instrumental Enrichment – Poziom I - Uprawnienia terapeutyczne
2018 - SWPS - Diagnoza psychologiczna dzieci i młodzieży-aspekty edukacyjne, kliniczne i sądowe
2017 - Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych w Gdańsku
Uprawnienia do badania - Skala Inteligencji Stanford – Binet 52017 Pracownia Testów Psychologicznych PTP w Warszawie
IDS – Stosowanie i interpretowanie Skal Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci w Wieku 5-10 latASRS – Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu przy pomocy kwestionariuszy ASRS
2017 - Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych w Gdańsku
Diagnosta w poradnictwie psychologiczno-pedagogicznymUprawnienia do badania testami:
• Bateria metod diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich. Bateria-5/6 (w tym Bateria-5/6R – zrewidowana).
• Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u dzieci ośmioletnich. Bateria-8
• Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u dzieci w wieku 7-9lat. Bateria-7/9
• Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku 10-12. Bateria-10/12.
• Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów gimnazjów. Bateria GIM (w tym Bateria-16plus – w normalizacji).
2017 - Fundacja Synapsis - Diagnozowanie małych dzieci ze spektrum autyzmu
2017 - Szkolenie – Metoda Dobrego Startu Marty Bogdanowicz I stopnia –teoria
Kurs – Terapia ręki I i II stopnia
2017 Stowarzyszenie GSIO – Austria - Konferencja - ESIC European Sensory Integration Congress
2016-2017 Stowarzyszenie GSIO - Kurs międzynarodowy – USA/Austria
– Integracja Sensoryczna – I, II i III stopnia wg J.Ayres – diagnoza testem SIPT i terapia
2015 - Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych w Gdańsku
BATERIA METOD DIAGNOZY ROZWOJU PSYCHOMOTORYCZNEGO DZIECI 5 I 6 LETNICH. BATERIA 5/6
2015- CLASI – Stowarzyszenie USA - Kurs - Integracja sensoryczna w rozwoju niemowląt i dzieci
2014 - Kurs - Metoda Ruchu Rozwijajacego Weroniki Sherborne I stopnia
Metody Projekcyjne - zasady przeprowadzania
Konferencja - Przemoc seksualna wobec dzieci
Jako firma:
Jesteśmy rodzinną firmą, która powstała w 2006 roku w Markach. Tworząc SOYER Dom Szkoleń chcemy pod jedną nazwą zaoferować wszystko, co związane jest z z rynkiem szkoleń. W przeciągu czterech lat istnienia zaufało nam ponad 1800 urzędów oraz ponad 3000 firm i osób prywatnych.
Poza tym szkolimy z Treningu Umiejętności Społecznych, Metody Dobrego Startu, Metody W.Sherborne, Terapii ręki.
Nasza oferta jest skierowana do psychologów, logopedów, fizjoterapeutów, nauczycieli, administracji rządowej , samorządowej oraz firm prywatnych (w tym Sp. z o.o. i S.A.).
Firma EDYTA ZIEMIŃSKA-DĄBROWSKA SOYER podejmując wszelkie działania kierujując się zawsze najwyższymi wartościami etycznymi. Stwarzamy przyjazne środowisko pracy, umożliwiamy naszym pracownikom w pełni realizować swój potencjał oraz zapewniamy im aktywny udział w procesie decyzyjnym poprzez współpracę oraz działanie zespołowe. Jesteśmy w pełni zaangażowani w realizację naszych celów i osobiście odpowiadamy za ich osiągnięcie. Wprowadzamy rozwiązania, w oparciu o wieloletnie doświadczenie oraz kompleksowy zakres świadczonych przez nas usług, elastycznie i indywidualnie dopasowane pod każdego oraz spełniające wszystkie jego potrzeby. To, jaką nowatorską firmą jesteśmy, obrazują swiętnie nasze czyny.
Dla EDYTA ZIEMIŃSKA-DĄBROWSKA SOYER najważniejszy był, jest i będzie klient. Każde zlecenie, którego się podejmiemy, realizujemy do końca. Klient zawsze może liczyć na pełne wsparcie i maksymalne zaangażowanie naszego zespołu. Bez względu na stopień złożoności projektu i zróżnicowanie potrzeb klienta nigdy nie wycofujemy się z raz złożonych obietnic.
Bogata oferta usług oraz możliwość realizacji rozwiązań dostosowanych do dowolnych potrzeb zapewnia Państwu profesjonalną pomoc w każdej sytuacji i na każdym etapie prac, również po ich zakończeniu.