OK
Strona używa plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień
dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. Więcej szczegółów w Polityce Prywatności
  • ADOS - 2 Diagnoza Autyzmu
  • Poradnia diagnostyczna

Test EASI - Zaawansowany


Data rozpoczęcia szkolenia 2024-12-16
Data zakończenia szkolenia 2025-06-30
Ilość dni 0
Godziny rozpoczęcia online + Warszawa
Miasto ONLINE
Adres online (dostęp 8 tygodni) + Warszawa/Marki (stacjonarnie-5 dni)
Cena 5850 zł - istnieje możliwość rozłożenia na raty
Opis



Testy EASI

Najnowsza na świecie bateria testów do diagnozy zaburzeń procesów integracji sensorycznej



















Dla kogo:
Szkolenie przeznaczone jest dla uczestników kursu z Integracji Sesnorycznej w firmie Soyer, którzy ukończyli co najmniej szkolenie SI101 i 102- tj. psychologów, fizjoterapeutów, logopedów.

 

Cele szkolenia:
Celem tego szkolenia jest nauka poprawnego stosowania testów do integracji sensorycznej EASI: zasad przeprowadzania badania testami oraz obliczania i interpretowania wskaźników. Testy EASI mają za zadanie mierzyć: percepcję sensoryczną, reaktywność sensoryczną, posturalną, wzrokową, obustronną koordynację ruchową i praksję w sposób minimalizujący wpływ kulturowy, rozumienie językowe i wcześniejsze doświadczenia.

 

Szkolenie składa się z dwóch części:

-online M2 - Uczestnik w ciągu 60 dni kalendarzowych trwania szkolenia ma dostęp do platformy szkoleniowej, na której znajduje się 20 modułów.
Czas trwania 30h (20h kursu online, 10h nauki samodzielnej i ćwiczeń)

-
stacjonarnie M3 - Warszawa/Marki - nauka praktyczna - 5 dni na miejscu.
Czas trwania 42h (30h na miejscu plus 12h  przygotowania, raport).


Dopiero po ukończeniu tych dwóch kursów wraz z dodatkowymi zadaniami uczestnicy uzyskają dostęp do internetowej platformy ewaluacyjnej ESP.


Szkolenie M2 - online

 
Ten kurs online obejmuje 20 lekcji, które wprowadzają uczestników w kompleksową ocenę zgodnie z zasadami ASI?, ze szczególnym uwzględnieniem nowej baterii testów „Ocena w integracji sensorycznej Ayres” (EASI). Uczestnicy zapoznają się z testami EASI za pomocą szczegółowych instrukcji i demonstracji wideo. Otrzymują również szczegółowe instrukcje dotyczące samodzielnego i niedrogiego przygotowania materiału do badań. Formularze protokołów w języku polskim (tłumaczenie przysięgłe) są dostępne do pobrania.

Szkolenie M3 - stacjonarne

Nacisk położony jest na ćwiczenia praktyczne z wykorzystaniem własnych materiałów testowych EASI. Podczas zajęć partnerskich i w małych grupach uczestnicy ćwiczą przeprowadzanie i ocenę poszczególnych testów EASI oraz na koniec całej sesji testowej.  Kurs  powtarza także wszystkie aspekty integracji i praktyki sensorycznej oraz ich znaczenie dla aktywności i codziennego radzenia sobie.  Uczestnicy mają możliwość wyjaśnienia pytań dotyczących teorii i testów, o których uczyli się i ćwiczyli podczas webinaru.   Korzystając ze studiów przypadków omawiamy prawidłową ocenę testów. Szczegółowo przedstawiono także ocenę online na platformie ESP.


Prowadząca szkolenie:


Elisabeth Soechting 
Certyfikowany i Licencjonowany Terapeuta Zajęciowy, Psycholog w trakcie doktoratu. Docent- GSIÖ oraz Instruktor Praksji, Instruktor USC/WPS
 
Szkolenie z SI:
Elisabeth zetknęła się po raz pierwszy z Integracją Sensoryczną w 1990 roku podczas kursu prowadzonego przez niemieckich terapeutów zajęciowych. Pragnąc pogłębić wiedzę z tego zakresu, rozpoczęła szkolenie z IS w Stanach Zjednoczonych w 1995 roku, gdzie uczyła się wraz z Gretchen Dahl-Reeves oraz Susanne Smith Roley. Następnie była prowadzona mentorsko przez Zoe Mailloux oraz Erna Blanche.  Od 2003 regularnie uczestnicy w konferencjach i kontynuuje edukację w USA (np. Konferencja AOTA, Konferencja SPD 2009, Sympozjum Terapii Zajęciowej 2006 i 2013, "Zaawansowany Certyfikat w Badaniach nad Autyzmem i Interwencją" z Roseann Schaaf na Uniwersytecie Jefferson , Filadelfia). W 2004 została międzynarodowym Instruktorem USC/WPS i następnie uczyła na całym świecie, np. w  Lubljanie, Los Angeles, Nowym Jorku, New Delhi oraz Hong Kongu. Obecnie jest doktorantką na Uniwersytecie w Wiedniu,  SCAN-Unit na Wydziale Psychologii. Jej praca dotyczy :“Roli Proprioceptywnego Przetwarzania dla Praksji oraz Udziału Autystycznych Dziecji".
 
Zasługi
•             Pediatra Terapii Zajęciowej od 1987
•             wydawca i główny autor książki na temat Integracji Sensorycznej (2006), pomysłodawca i autor książki obrazkowej ze stronami dla rodziców "Manche Kinder sind irgendwie anders..."
•             liczne artykuły w niemieckich wydawnictwach dotyczących IS, np. artykuł z 1998  dotyczącego pilota standaryzacji testów SIPT, a w 2014 systematyczna ocena efektywności Terapii Zajęciowej i Integracji Sensorycznej od 2007 do 2013 w ErgoScience
•             tłumaczenie głównych podręczników do IS autorstwa Ayres (IS i dziecko),  Bundy, Lane & Murray i Smith Roley, Blanche & Schaaf; oprawa audio do “Obserwacje w Integracji Sensorycznej" (2003) oraz “Gdzie dzieci żyją, bawią się, uczą” (2009)
•             założyciel i obecny prezes Austriackiej organizacji GSIÖ, wiodącej w rozwoju programu certyfikującego SI THERAPY original


Informacje ogólne:
Kurs CLASI M2, które uczestnicy realizują w ramach pracy samodzielnej. Kurs obejmuje 20 lekcji, które zapoznają uczestników z kompleksową oceną zgodną z zasadami ASI?. Przedstawiane są specjalne procedury, które można wykorzystać do oceny najważniejszych funkcji integracji sensorycznej oraz do planowania interwencji zgodnie z zasadami ASI?. Uczestnicy są najpierw zapoznawani zestawem testów standaryzowanych „Ewaluacja w Integracji Sensorycznej Ayres” (EASI).

Pięciodniowy kurs stacjonarny CLASI M3 (dni 1-4) oraz jeden dzień testowania tzw. „dzieci kursowych”, które byłoby idealnie, aby powróciły na kurs dotyczący terapii około 3 miesiące później. W dniach 1-4 (M3) uczestnicy przechodzą przez wszystkie 20 testów EASI w parach, aby doprecyzować pytania i poprawić poprawność ich używania.

Nauka samodzielna
Praktyka w przeprowadzaniu  wszystkich przedstawionych testów (w zależności od dostępności wymaganych materiałów testowych). Uczestnicy powinni najpierw ćwiczyć przeprowadzanie testów i ich ocenianie za pomocą filmów szkoleniowych, a następnie z dorosłymi i dziećmi rozwijającymi się normalnie.

 
Cele
Po module diagnostycznym uczestnicy będą w stanie:
•          Określić, jak będą postępować przy ewaluacji klienta.
•          Wybierać odpowiednie procedury diagnostyczne dla każdej funkcji sensoryczno-integracyjnej (modulacji i percepcji przedsionkowej, czucia głębokiego, dotyku, wzroku i słuchu, a także praksji).
•          Używać kwestionariusza sensorycznego (WN-FBG lub SPM) oraz testów EASI w sposób rzetelny i rozwinąć schemat w ich przeprowadzaniu.
•          Zrozumieć konstrukty badane przez te procedury.



Program szkolenia:
Kurs M2 - online

 
•          L1 Proces podejmowania decyzji oparty na danych (DDDM) •          L19 Test EASI SR
•          L2 Typy procedur diagnostycznych •          L12 Integracja dwustronna – BI
•          L3 Wprowadzenie do percepcji sensorycznej •          L13 Wprowadzenie do praksji - Pr:P, Pr:S
•          L4 Wprowadzenie do percepcji dotykowej •          L14 Wizyoprakcja - VPr:D
 
•          L5 Stereognozja - TP:D, TP:S, TP:O •          L15 Konstrukcja wizjoprakcyjna - VPr:C
•          L6 Wprowadzenie do propriocepcji (czucia głębokiego) - P:JP, P:F •          L16 Praksja werbalna - Pr:FD
 
•          L7 Wprowadzenie do funkcji przedsionkowej - V:N
 
•          L17 Ideacja praksji - Pr:I
 
•          L8 Wprowadzenie do percepcji wzrokowej - VP:S •          L18 Wprowadzenie do reaktywności - SR, SPM, WN-FBG
•          L9 Wprowadzenie do percepcji słuchowej - A:L •          L19 Test EASI SR
•          L10 Wprowadzenie do kontroli okoruchowej i posturalnej, integracja dwustronna - OcM&Pr •          L20 Podsumowanie materiału


 
Historia testów do SI:

- 1974r. - A. Jean Ayres  - Testy Południowo-Kalifornijskie
- 1989r. - A. Jean Ayres- SIPT
- 2022r. -  "CLASI" USA - EASI



Bateria EASI składa się z 20 testów oceniających:
 
* percepcję sensoryczną,
* zdolności czuciowo-motoryczne,
* praksję,
* reaktywność sensoryczną.



Cena szkolenia obejmuje:
 
–udział w szkoleniu,
–materiały szkoleniowe,
–certyfikat o ukończeniu szkolenia

 
 
Rezygnacja i zwrot kosztów:
 
W przypadku rezygnacji ze szkolenia należy poinformować o tym mailowo najpóźniej 14 dni przed planowanym terminem szkolenia. Brak pisemnej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej 14 dni przed szkoleniem i nieobecność osoby na szkoleniu zwalnia organizatora z obowiązku zwrotu opłaty za szkolenie.
 
 
Zapisy:
Celem zapisania się proszę o skorzystanie z gotowego formularza – karta zgłoszeniowa dostępna na głównej stronie w górnym pasku
Lub
Prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres email: biuro@soyer.edu.pl 

 
Zgłoszenie powinno zawierać:
 
nazwa, miasto, ulica i termin szkolenia
imię i nazwisko uczestnika (zostanie umieszczone na certyfikacie)
adres e-mail uczestnika (kwestie organizacyjne)
nr telefonu komórkowego (ewentualne powiadomienia SMS)
kod pocztowy i miasto, ulica zamieszkania uczestnika
 

 
Jeżeli istnieje potrzeba otrzymania faktury na firmę - dodatkowo:
 
nazwa firmy
pełny adres firmy
NIP firmy
 

Jeżeli istnieje potrzeba otrzymania faktury na osobę prywatną - dodatkowo:
 
imię i nazwisko
pełny adres (ulica, nr domu, miasto, kod pocztowy)
 
W przypadku jednorazowego zapisu większej ilości osób, bardzo prosimy
o informację, czy każdy z uczestników będzie płacił za siebie oddzielnie,
czy zamówienie zostanie opłacone w całości.
 

Wpłaty:
Płatność przelewem- istnieje możliwość płatności w ratach. Numer konta bankowego do  wpłaty podajemy  mailem przed szkoleniem. Wpłaty dokonują Państwa wg harmonogramu.